mywaylee's Blog

Just another WordPress.com site

Śmieszne fotki

stare-fotografie-czesc-7


ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
Pora karmienia
Pora karmienia
Wódka na plażyWódka na plaży


Użytkownik KFD

 


Jeszcze o wczorajszym meczu
https://i1.wp.com/images.icanhascheezburger.com/imagestore/2009/3/20/bbca264b-98d2-4576-857e-12b3f41730eb.png

swiat-polityki-czesc-2

swiat-polityki-czesc-2

4

swiat-polityki

5


swiat-polityki

6

WC kwadrans

7

swiat-polityki

8


swiat-polityki

9

swiat-polityki

10


swiat-polityki

2

3

Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek

Zobacz profil Wyślij e-mail


Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek


jescze troche ;) :
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
ObrazekObrazekObrazek
:lol: :lol: :lol: :lol:
:arrow:Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek

komentarze 3 to “Śmieszne fotki”

  1. Najczesciej zadawane pytania przez pis
    dlaczego pas startowy mial 2 milimetry mniej niz na planach ? dlaczego kibel dla duspozytorow byl na zewnatrz budy a nie w srodku ? po co kosz na smieci stal kolo drzwi ? skad sie wziely pety papierosow ? jakie to byly paierosy i ile swojow tytoniu na pol centymetra ? dlaczego kontroler zaparkowal 300 metrow od budy a nie 299metrow ? dlaczego dwa samochody przejechaly a nie trzy ? dlaczego slonce zaswiecilo 3 minuty pozniej ? po co kwiatki posadzili ? dlaczego buda byla nie pomalowana ?po co tam trawa byla wysoka ? po co antene przekrzywili ? dlaczego chmury byly duze a dzien wczesniej male ? po co plot byl krzywy ? po co woda lala sie w lewo a nie w prawo ? dlaczego ptaki cwierkaly ? dlaczego rzeczka byla plytka a wczesniej byla gleboka.

  2. Xall said

    Była podobna strona, chyba ruska. Ale już jej nie ma. Dobrze, że powstała polska. Gratulacje

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

 
%d blogerów lubi to: